Assessorament atlètic a la Noguera

El passat dissabte 20 de Març vaig portar a termini un assessorament atlètic a un grup de 25 docents, mestres d'educació primària i professors de secundària, en el marc d'un seminari organitzat pel Centre de Recursos de la Noguera. L'activitat va tenir lloc al pavelló esportiu del CEIP Àngel Guimerà de Balaguer. Va ser una llarga sessió de 4 hores que suposà un repte personal, donat que vaig haver de demostrar els meus coneixements teòrics i pràctics sobre totes les proves del calendari atlètic (amb l'excepció de la perxa). L'objectiu era donar recursos tècnics així com facilitar els mitjans per desenvolupar sessions de treball centrades en les diverses proves atlètiques que es poguessin dur a la pràctica a les escoles. Per aquest motiu, també els hi vaig entregar les còpies cedides per la Federació Catalana d'Atletisme de l'obra del meu amic Joan Rius i Sant: L'atletisme al patí de l'escola. Una gran obra pensada, precisament, per a l'aplicació del nostre esport en aquells centres que no gaudeixen de l'espai i el material propis d'una instal·lació atlètica.
Vull també aprofitar l'oportunitat que em dona el bloc per tal de felicitar la iniciativa d'aquest Centre de Recursos i de les persones que han pensat en incloure en l'esmentat seminari de formació una activitat com aquesta, inèdita, pel que jo sé, a les nostres contrades. Iniciatives com aquesta poden servir per introduir l'atletisme en els nostres centres i assolir un objectiu que fins el moment no està sent gens reeixit, vista la manca d'iniciatives de clubs i Federació pel que fa a aquest aspecte. Tant de bó s'estengués l'exemple!

Comentaris

Anònim ha dit…
Hola Quim, moltes gràcies pel teu interés i esforç, per dur a terme aquest assessorament. Penso que va ser de gran ajuda pels tots els que hi vam assistir.

Eduard

Entrades populars